۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

از این همه فتنه و نفاق و دروغ پراکنی تنها به خدا پناه می برم....

وقتی مطلبی طنز گونه در ارتباط با خودم و انجمن کوهنوردی دانشگاه را در سطحی گسترده در فضای مجازی مشاهده کردم، چنان از بی آبرویی، بی انصافی و بی دینی جمعی حقیر بهتم برد که لبانم با سکوت همراه کردم. ولی این چند خط را تصمیم گرفتم که بنگارم تا اگر اجل امان نداد! بماند به یادگار...
ای نا انسان سلام!
با قلم تهمت زن و بی شرمت سال هاست که آشنایی دارم. که هر گاه صبا هنگام از خواب جهل بر می خیزی، آن را بی امان به هر سو نشانه می روی. مهم این نیست که به کجا نشانه می روی! تنها برایت این مهم است که خوب نشانه بروی تا اربابانت را راضی کنی و از خوردن گوش تن برادرت که به جلویت پرتاب می شود لذت ببری!
ای نا انسان سلام!
ای تویی که به سادگی جهلت یک انجمن ورزشی با نوزده سال سابقه را بازیچه دست می کنی و اصلا نمی دانی به کجا آمده ای؟! در کدام مکان امن و آرام پای گذاشته ای! و کدامین آب را برای گرفتن ماهی گل آلود می کنی...
من سلامت می کنم عزیز
هر چند انسانیتت را به بهایی نا چیز به حراج گذاشته ای...
چند نکته بگویم و کلام را تمام کنم که حتما و یقینا سرت به هزاران گناه نا کرده ی دیگران مشغول است،
اول:
عزیز! اگر کابوس هایت رهایتد نمی کنند... اگر روز هایت بوی ترس و آشفتگی می دهد،به خواب آسوده ای عده ای جوان که برای فرار از تلاطم شهر به کوه فرار می کنند هجوم نیاور! تنها اندکی به راهت و به انسانیت از دست رفته ات تامل کن
دوم:
عزیز! شاید روزی دوستت، همسایه ات، همسرت، فرزندت به چنان افتاد که مرا خطاب کرده ای! آیا آن زمان نیز توان دروغ و بهتان بستن بر او را خواهی داشت.
سوم
س. ص. هر آنچه بود. دیگر پای در هیچ یک از جلسات انجمن کوهنوردی دانشگاه نخواهد گذاشت. اگر کینه ای از من به دل داری، با خودم واگو کن...! دست از دیگران بردار که آنان تنها جرمشان این بود که در برهه ای همنوردان من بودند.

و اما خطاب به همنوردانم...
حلالم کنید
ناخواسته بد شد در حق انجمن دانشگاه

س . ص . 29 اردیبهشت 1389
--------------------------------------------
متن استعفای من... (به تاریخ آن توجه کنید)


متن استعفای اینجانب به شرح زیر است:

جناب آقای سعید بهجو
دوست، همنورد و سرپرست محترم انجمن کوهنوردی دانشگاه
با سلام!
احتراماً پیرو موضوعات مطرح شده از سوی نهادهای دانشگاهی و مضرات احتمالی که با حضور اینجانب متوجه انجمن دانشگاه می گردد، از سمت دبیری هیئت رئیسه جناب عالی کناره گیری می نمایم.
امید بر آنکه دبیر جدید انجمن و دیگر اعضای هیئت رئیسه بتوانند بر مشکلات بسیار انجمن نایل آمده و روز به روز بر مسیر پیشرفت گام بردارند.
سعید عزیز! با اراده ای که از آن خودم نیست، با گلویی که بغض در آن محصور است و با دستانی که در هنگام نوشتن نافرمانی می کنند، متن استعفای خود را به جناب عالی تقدیم می کنم.

سینا صداقت نژاد
29/1/89

---------------------------------------------------
متن خبر اصلی که نمی دانم از کجا آمده است ...!


سازمان دهی اغتشاش به بهانه کوهنوردی

برخی از عوامل فتنه در دانشگاه امیركبیر اقدام به تشكیل انجمن كوهنوردی به منظور سازماندهی دانشجویان برای اغتشاشات كرده‌اند.

انجمن كوهنوردی، محلی برای حضور فتنه‌گران دانشگاه امیركبیر پس از آنكه معدود افراطیون و فتنه‌گران دانشگاه امیركبیر به دلیل عدم اقبال دانشجویان از حضور در تشكل‌هایی مانند انجمن اسلامی بازماندند، انجمن كوهنوردی این دانشگاه را محلی برای پاتوق‌های خود در نظر گرفته‌اند.

برپایه این گزارش، این فتنه‌گران كه در میان آنها جمعی از ماركسیست‌ها نیز حضور دارند، در حال برنامه‌ریزی برای فتنه‌انگیزی در ایام خرداد هستند.
س.ص از رابطین سابق با طیف غیرقانونی و غیردانشجویی علامه یكی از عناصر اصلی حاضر در این انجمن كوهنوردی است كه متأسفانه به دلیل اهمال مسئولان همچنان به برنامه‌ریزی‌های خود ادامه می‌دهد. س.ص سال گذشته و در ایام پیش از انتخابات قصد داشت یك تجمع گسترده را در این دانشگاه سامان دهد كه به دلیل عدم اقبال دانشجویان، تعداد تجمع‌كنندگان به بیش از 10 تن نرسید و این فرد پس از اعلام پایان تجمع در پاسخ به یكی از دوستان خود كه چرا آبروریزی كرده و سریعا تجمع را پایان داده است، خاطرنشان كرد كه اگر بیشتر از این تجمع را طول می‌دادیم همین چند نفر هم پراكنده می‌شدند و آبرویمان به كلی می‌رفت.

گفتنی است، با توجه به نزدیكی ایام 2 و 22 خرداد، احتمال می‌رود این افراد با توجه به سابقه خود، در جلسات این انجمن به دنبال برنامه ریزی برای فتنه‌انگیزی در سطح دانشگاه در ایام یاد شده باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر